Hai moitos anos, cando eu empezaba de mestra tocoume un primeiro, e eu estaba toda asfixiada con iso de aprenderlles a ler. Que método sería o mellor?, onde atopar bibliografía?, estaría facéndoo ben o estaba metendo a pata? Unha compañeira, mestra de moitos anos, colleume un día por banda e díxome:
- Sabela, os nenos aprenden a ler a pesares da mestra, así que xa te podes ir tranquilizando.
Nunca o esquecín.
Pero o venres aprendín tamén que @s ne@s, ata @s de tres anos, saben o que hai que facer A PESARES DA MESTRA.
Isto foi o que pasou:
@s pequeni@s estaban encantad@s xogando a fabricar palabras cos tampóns de letras. Buscaban as letras do seu nome e estampábanas nos folios. Aquelo era unha maravilla. Falando, descubrindo letras.... e a mestra non daba creto. Alba collia a A e dicía .
- Esta é miña . A de Alba, e esta tamén - e collía a B.
Noa dáballe a S a Sebas e dicíalle :
-Esta é túa Sebas.
E así tod@s. Daba xenio velos.
Entón a mestra pensou:
- Uauhhh!
E cando os maiores colleron folios para fabricar palabras de un só golpe: SOL, PAN, RA.... a mestra díxolle @s pequeniñ@s:
- Vos tamén podedes facelo, eu escribo a palabra no folio e vós buscades os tampóns, ¿vale?
A mestra seguía pensado que ELA era un xenio.
......E @s pequeniños foron correndo a buscar as letras : Iris estampou unha I, Noa unha N, Alba unha A, Iago unha G, Sebas unha S....... e así tod@s.
A PESARES DA MESTRA.
2 comentarios:
Que bo! Será que a ti xa ninguén che fai caso??? hehehe
Un sorriso para a mañá do domingo, desde Vide: está moi ben, moi, pero que moi ben.
Moitas grazas!
jeje, parace que esos niños aprendieron lo de "aprendizaje significativo" antes que su profe.
Me encanta este diario sobre todo cuando cuentas anécdotas como esta.
Lola.
Publicar un comentario