sábado, 27 de octubre de 2012

Formación de usuarios

Esta semana tocounos "traballar" nos andeis da biblioteca de
 "Contos para que me leas" e
 "Contos do meu contorno".
Logo de estar todo o mes na "rebusca" na biblioteca, xa parece que todos, pequeniños e máis grandes, se moven de novo con soltura a lo menos na zona de ficción infantil, recuperado a memoria dos libros que máis lles gustaron e descubrindo novas lecturas.
Antonte Iago, de 5 anos, que o curso pasado quedara prendado co nome dunha editorial: "Patasdepeixe", propuxo  buscar os libros que tiñamos desa editorial na biblioteca, en calquera andel. E cando xa  enfilaban cara alí, Alba parounos a todos :
-Profe, profe, que van mal, que primeiro hai que  ver no PA!!!
NO PAA?
Ata eu quedei mirando para ela desconcertada.
- Si, profe, pon o encerado que hai que buscar no PA- insistía Alba.
Entón caín na conta: o que Alba nos estaba a dicir era que conectara a PDI- o encerado- e buscármos no OPAC de Meiga.
Eu non daba creto. Albiña recordara o traballo do curso pasado, cando entrabamos no OPAC para comprobar/xogar a buscar un libro, unha editorial, unha materia......
Buscamos no OPAC,  atopamos 5 libros de Patasdepeixe e logo localizámoos nos andeis correspondentes.
 Despois Alba - a miña  heroína- leeulles a todos o conto  "A vaca que puxo un ovo", e seguimos traballando.
Eu marchei para casa tan contentiña, tan contentiña, que aínda hoxe non se me quitou a cara de felicidade.





No hay comentarios: